loading...
مدیر کسب و کار الکترونیکی
صادق نهاردانی بازدید : 180 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

اصول بنیادی بازاریابی همیشه یکسان است اما با چشم اندازی که با پیشرفت تکنولوژی در حال تغییر است، آنچه که اکنون بیشترین اهمیت را داراست این است که چگونه شخص این اصول بنیادی را بکارگیرد. بازاریابان زیرک می دانند که باید از روندها پیشــی گرفته و موضوعات مهم بعدی را پیش بینی نمایند در غیراینصـورت از سـوی رقبای خود از بین می روند. در ذیل برخـــی از روندها را که به اعتقاد اینجانب می توانند جالب ترین پیشرفت های سال آینده باشند ملاحظه می کنید:


marketing-trend-2015

صادق نهاردانی بازدید : 197 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

شاید بازاریابی ترویجی به گوش بسیاری از ما غریبه باشد، اما با توضیحاتی که می دهم متوجه می شوید مدت هاست از این روش بازاریابی، دانسته یا ندانسته در بازار استفاده می شود.

Promote

بازاریابی ترویجی همانگونه که از نامش پیداست در جهت ترویج فروش به کار می رود. ترویج فروش به معنای شکستن قیمت ها نیست، بلکه استفاده از استراتژی های مناسب برای افزایش فروش و سود است. بازاریابی را می توان با ابزارهای مختلفی و کم هزینه انجام داد. معمولا نتایج حاصل از بازاریابی ترویجی، را می توان به سرعت در عمل مشاهده کرد. در این مقاله به چند مثال اشاره می کنم تا این نوع بازاریابی را به واسطه مثال، بهتر به ذهن بسپاریم.

صادق نهاردانی بازدید : 157 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

 اگر قرار باشد مانند دو میلیارد عضو شبکه های اجتماعی وارد این فضا شوید مشکلی وجود ندارد؛ زیرا این روزها انواع شبکه های اجتماعی با موضوعات تخصصی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و شما با هر نیازی که دارید، به راحتی می توانید پاسخ خود را دریافت کنید. این سایت های رسانه ای و اجتماعی به گونه ای گسترش یافته اند که حتی به سازمان های بزرگ و کوچک هم توصیه می شود در آنها حضور یابند و برای توسعه فعالیت های خود و افزایش تعداد مشتریان، فعالیت مستمر خود را دنبال کنند.

به هر حال جدا از اینکه کاربر سازمانی یا خانگی باشید، شبکه های اجتماعی حقایق و نکاتی را شامل می شود که تاکنون در جریان بسیاری از آنها قرار گرفته اید و البته برخی از آنها هم هرگز به اطلاع شما نرسیده است. در اینجا ۱۰ واقعیت که درباره شبکه‌های اجتماعی نمی‌دانید، بیان شده است که کمتر کاربرانی به آنها توجه کرده اند و به احتمال زیاد تاکنون کسی در مورد آنها با شما صحبت نکرده است.

 

۱- مهم نیست چه تعداد دنبال کننده دارید

 

10 حقیقت در مورد شبکه های اجتماعی

 

صادق نهاردانی بازدید : 179 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

راه‌یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می‌کند، اهمیت دارد. قبلاً هم گفتیم که افراد کمی هستند که حاضرند برای جستجو، صفحات دوم و سوم و … را هم نگاه کنند. به همین دلیل، کسانی که در حوزه‌ی SEO کار می‌کنند، بخش عمده‌ای از توجه و تمرکز خود را بر حضور در صفحه‌ی نخست، متمرکز می‌کنند.

سئو و روش ارتقاء رتبه در گوگل

مثلاً شرکتی که در حوزه‌ی دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کند و علاقه دارد زمانی که کاربران دکوراسیون داخلی را در گوگل جستجو می‌کنند، در نخستین صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل، دیده شود.

روش نادرست این است که یک سایت ایجاد کند و در آن صدها مقاله و مطلب در مورد دکوراسیون داخلی بنویسد. هر دانشجویی را پیدا کرد، پول کمی به او بدهد و چهار یا پنج مقاله جدید هم اضافه کند! احتمال دارد مدیر این سایت خوشحال باشد که مشغول «تولید محتوا» است و انتظار داشته باشد که به زودی جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا کند.

صادق نهاردانی بازدید : 133 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

فایلهای CSS و تاثیر آن در سئوافرادی که طراحی وب کار کرده اند با فایلهای CSS آشنایی دارند و می دانند که استفاده از CSS بر 3نوع حاکم می باشد.
1) نوع Inline
2) نوع Internal
3) نوع External

نوع سوم که همان CSS Fileها می‌باشند و با پسوند CSS.* ذخیره می‌شود از نظر سئو بهترین نوع استفاده همین نوع فایل های CSS خارجی می‌باشند زیرا خزنده‌ها وقتی به تعریف فایلهای CSS می‌رسند این نوع فایلها را بهتر تشخیص می‌دهند و ایندکس می‌کنند ولی استفاده از CSS نوع داخلی اینطور نیست چون برای خزنده ها عبارتی نامتعارف می باشد.
پس اولین و مهمترین کار در مورد استفاده از فایل های CSS از نظر سئو این است که به جای استفاده از این دستورات در داخل HTML آنها را به صورت selector یا  class تعریف کنیم و در فایل خارجی از آن استفاده کنیم.

منبع: http://e-marketing.mihanblog.com

تعداد صفحات : 8

درباره ما
در این وبلاگ با مطالبی نظیر: آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، سئو SEO، بازاریابی اینترنتی، مجازی، بهینه سازی وب، اشتغالزایی اینترنتی، مطالب مفید و به روز دنیای اقتصاد و بازاریابی، بازاریابی ویروسی Viral Marketing، بازرایابی خوشه ای، کسب و کار مجازی موفق، راهکارهای تجارت الکترونیکی، مدل های کسب و کار آنلاین و آفلاین Offline Marketing، بازاریابی موتورهای جستجو، E-mail Marketing آشنا خواهید شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 2,694
  • بازدید کلی : 58,806
  • کدهای اختصاصی
    مدیریت کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی