loading...
مدیر کسب و کار الکترونیکی
صادق نهاردانی بازدید : 132 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

ارسال ایمیل به مشتریان فعلی و مشتریان سابق و هر کس دیگری که خودش ایمیل خود را از یک راه مشخص به ما داده است، ایمیل مارکتینگ نامیده می شود. ایمیل مارکیتنگ می تواند با هدف فروش، برقراری ارتباط با مشتری برای فروش های آینده، حفظ مشتری و وفادار کردن وی و مواردی این چنینی انجام شود. بسته به میزان دانش فرد ارسال کننده، ایمیل می تواند ۱. صرفاً تبلیغاتی باشد. ۲. علمی-تبلیغاتی باشد. ۳. تفریحی-تبلیغاتی باشد. اما چیزی که قطعیت دارد این است که تنها در همین صورت است که ایمیل مارکیتنگ صورت می گیرد.

ارسال ایمیل به مشتریان فعلی و مشتریان سابق و هر کس دیگری که خودش ایمیل خود را از یک راه مشخص به ما داده است، ایمیل مارکتینگ نامیده می شود. ایمیل مارکیتنگ می تواند با هدف فروش، برقراری ارتباط با مشتری برای فروش های آینده، حفظ مشتری و وفادار کردن وی و مواردی این چنینی انجام شود. بسته به میزان دانش فرد ارسال کننده، ایمیل می تواند ۱. صرفاً تبلیغاتی باشد. ۲. علمی-تبلیغاتی باشد. ۳. تفریحی-تبلیغاتی باشد. اما چیزی که قطعیت دارد این است که تنها در همین صورت است که ایمیل مارکیتنگ صورت می گیرد.

 

ایمیل مارکتینگ چه چیزی نیست؟

اسپم. بله به همین سادگی. ایمیل مارکیتنگ به معنای ارسال اسپم نمی باشد. و منظور از اسپم، ارسال ایمیل های تجاری ناخواسته می باشد. پس وقتی در حال ارسال ایمیل تجاری به فرد یا افرادی هستید که آنها شخصاً اجازه ارسال چنین ایمیل هایی را به شما نداده اند، در واقع دارید اسپم ارسال می کنید.

اسپمرها (کسانی هستند که اسپم ارسال می کنند) همان مدعیان تخصصی هستند که بیشترین سوء استفاده را از بازار بی در و پیکر اینترنت ایران کرده اند. این افراد با انواع و اقسام روش ها، ایمیل های کاربران را از سطح سایت های مختلف جمع آوری کرده، نسبت به ارسال خودسرانه انواع ایمیل های تبلیغاتی اقدام می کنند که نتیجه ای جز بدبین کردن کاربر اینترنت به این محیط و کسب و کارهای آنلاین ندارد.

 

چطور ایمیل مارکتینگ را به شکل صحیح انجام دهیم؟

همان طور که در بالا عنوان شد، کسانی که مبادرت به ارسال ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته می کنند تنها به پیکره ی کسب و کارهای های آنلاین ضربه وارد می کنند و کار آنها سودی برای این دست از کسب و کارها ندارد. اما مسلماً به دنبال راهی برای استفاده صحیح از این استراتژی بازاریابی اینترنتی هستید.

مهم ترین اصل در ایمیل مارکتینگ، این است که دریافت کننده ایمیل، شخصاً به شما اعلام کرده باشد که می خواهد از شما ایمیل دریافت کند. مثلاً با عضویت در خبرنامه سایت شما، با عضویت در فیلد سایت شما، با ارسال ایمیل به شما، عضویت در گروه سایت شما و یا هر روش دیگری. در این حالت ارسال ایمیل های تبلیغاتی هیچ ایرادی نداشته و چنانچه با روش درست پیاده شود می تواند به سوددهی شما منجر گردد.

برای انجام صحیح ایمیل مارکتینگ، حتماً نیاز به استفاده از روش هایی برای ترغیب بازدیدکننده سایت یا بلاگ خود به دادن آدرس ایمیلش به شما، دارید. مثلاً می توانید یک هدیه مثل یک کتاب الکترونیک را به وی بدهید البته به این شرط که ایمیل خود را ثبت کند یا … .

منبع: http://84edu.net

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود میرانی در تاریخ 1394/07/06 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

غول بانک ایمیل سال 93 و 94
فعال ترین بانک ایمیلی که دیده اید
کاملا طبقه بندی شده و تفکیک شده
صد در صد ایرانی
بانک ایمیل تمام مشاغل و اصناف کشور
این بانک ایمیل فوق العاده بی نظیر مناسب کارهای تبلیغاتی شماست
در هر صنفی که کار میکنید و هر خدماتی که ارائه میکنید مهم نیست چون ما در این بانک ایمیل تمام مشاغل و اصناف و افراد را بصورت دسته بندی شما برایتان آماده کرده ایم تا شما براحتی بتوانید ایمیل های بازار هدف خودتان را انتخاب کرده و شروع به ارسال ایمیل های تبلیغاتی خودتان نمایید
این بانک ایمیل همیشه بروز میشود و لینک آن در اختیارتان قرار میگیرد تا همواره بروز باشید
فراموش نکنید که ایمیل مهم ترین روش تبلیغاتی در ایران است و اگر آنرا نادیده بگیرید بزرگترین بازار خود را از دست داده اید
همین حالا ایمیل مارکتینگ خودتان را آغاز نمایید و به هر شخص و صنفی که میخواهید از پزشک گرفته تا آرایشگر ایمیلتان را ارسال نمایید
جهت آشنایی بیشتر به لینک زیر مراجعه نموده و توضیحات را مطالعه نمایید و نظرات سایر خریداران را هم ببینید و با خیالی آسوده تصمیم به دانلود این غول بانک ایمیل بگیرید
-
http://irancn.com/product.aspx?rgm=masoudfre&p_id=6971
-


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ با مطالبی نظیر: آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، سئو SEO، بازاریابی اینترنتی، مجازی، بهینه سازی وب، اشتغالزایی اینترنتی، مطالب مفید و به روز دنیای اقتصاد و بازاریابی، بازاریابی ویروسی Viral Marketing، بازرایابی خوشه ای، کسب و کار مجازی موفق، راهکارهای تجارت الکترونیکی، مدل های کسب و کار آنلاین و آفلاین Offline Marketing، بازاریابی موتورهای جستجو، E-mail Marketing آشنا خواهید شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 16,878
  • بازدید کلی : 46,369
  • کدهای اختصاصی
    مدیریت کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی