loading...
مدیر کسب و کار الکترونیکی
صادق نهاردانی بازدید : 164 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

 

سیستم های همكاری در فروش شاید یكی از پرطرفدارترین انواع كسب و كارها باشند كه می توان آنها را در خانه و تنها با داشتن یك كامپیوتر و اتصال اینترنت، انجام داد. اما همین محبوبیت و پتانسیل درآمدی بسیار بالای آنها، باعث شده است كه سیستم های متنوعی از گوشه و كنار دنیای اینترنت سر بر آورند. در این سیستم ها، رابطه ی برنده-برنده وجود دارد.
 
 
به این ترتیب كه با فروشی كه توسط هر نماینده فروش یك سیستم صورت می گیرد، مدیر سیستم سود می كند و به عنوان پاداش، درصدی از هر فروش كه توسط نماینده صورت گرفته است، به خود او تعلق می گیرد.
 

نتیجه تصویری برای ‪Affiliate Marketingچیست؟‬‏
 
 
 
 
 

سیستم های همكاری در فروش شاید یكی از پرطرفدارترین انواع كسب و كارها باشند كه می توان آنها را در خانه و تنها با داشتن یك كامپیوتر و اتصال اینترنت، انجام داد. اما همین محبوبیت و پتانسیل درآمدی بسیار بالای آنها، باعث شده است كه سیستم های متنوعی از گوشه و كنار دنیای اینترنت سر بر آورند. در این سیستم ها، رابطه ای برنده-برنده وجود دارد.
 
به این ترتیب كه با فروشی كه توسط هر نماینده فروش یك سیستم صورت می گیرد، مدیر سیستم سود می كند و به عنوان پاداش، درصدی از هر فروش كه توسط نماینده صورت گرفته است، به خود او تعلق می گیرد.

نتیجه تصویری برای ‪Affiliate Marketingچیست؟‬‏
 


 
مزایای سیستمهای همكاری در فروش
 
  • بزرگترین مزیتی كه برای این سیستم ها می توان قائل شد، این است كه تنها كار نماینده فروش در این سیستم ها معرفی و تبلیغ محصول یا محصولاتی است كه از سبد محصولات فروشگاه انتخاب می كند و سایر مراحل كار بر عهده فروشگاه یا شركت مورد نظر است. با این حساب دیگر در گیری با مسائلی چون بسته بندی و ارسال محصولات و تهیه مواد خام برای نماینده فروش وجود ندارد. كه خود این موضوع باعث می شود تا نماینده تمركز بیشتری بر فروش داشته باشد كه این باعث افزایش سود نماینده و متعاقباً شركت خواهد شد و افزایش سود نیز بعث افزایش تمایل فروشنده به فروش می گردد كه این سیكل همچنان ادامه خواهد داشت.


  • در سیستم های همكاری در فروش، میزان پورسانت عمدتاً بسیار بالاست كه این موضوع به نوبه خود باعث سود بالای نمایندگان فروش می شود. مطمئناً سود بیشتر انگیزه هر فروشنده ای را برای فعالیت بیشتر و كسب درآمد بیشتر زیاد می كند.
  • در شیوه كسب درآمد اینترنتی از طریق Affiliate Marketing تمام كارها به صورت آنلاین انجام می شود. از ثبت نام در سیستم تا كلیه مراحل تبلیغات و فروش محصول به صورت آنلاین و از طریق اینترنت صورت می گیرد و در كل این پروسه تنها كاری كه نماینده فروش باید انجام دهد تبلیغات محصول است به گونه ای كه كاربران اینترنت به راحتی محصول یا محصولات وی را در سطح اینترنت پیدا كنند و آنها را در سایت شركت یا فروشگاه سفارش دهند و در حقیقت خرید كنند. همانطور كه ملاحظه می كنید كل فرایند به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما انجام شد.

  • به عنوان آخرین نكته می توان گفت كه سیستم های همكاری در فروش یكی از بهترین فرصت های كار در منزل و كسب درآمد اینترنتی را فراهم آورده اند كه در صورت انتخاب سیستم مناسب، می توانند درآمد اینترنتی مكفی برای شما كارآفرین آنلاین عزیز ایجاد كنند.

چه سیستم همكاری در فروشی را انتخاب كنم؟

با توجه به تعدد سیستم های همكاری در فروش در سطح اینترنت ذكر نكاتی در مورد انتخاب سیستم مناسب لازم به نظر می آید:

  1. به میزان پورسانت محصولات توجه داشته باشید و اینكه هزینه تبلیغ و معرفی این محصول برای شما تا چه اندازه خواهد بود.

  2. آیا مدیر سیستم در راستای معرفی و فروش محصولات، آموزش هایی در نظر گرفته است؟ توجه داشته باشید كه برای كسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های همكاری در فروش، نیاز به آموزش دارید و باید بدانید كه كلیت درآمد اینترنتی چیست و چگونه می توان كسب و كار اینترنتی ساخت.

  3. به شرایطی كه محصول در آن به فروش می رسد توجه كنید. برای مثال هزینه ارسال، نحوه ارسال، مدت زمان ارسال، نحوه پرداخت وجه و ... . معمولاً سیستم های همكاری در فروش ایرانی از شیوه پرداخت در زمان تحویل استفاده می كنند. یعنی پس از ثبت سفارش خریدار و تحویل سفارش به وی، وجه محصول توسط مأمور پست دریافت شده و به شركت منتقل می شود. با این حساب خریدی كه شما امروز انجام داده اید در بهترین حالت 4 روز طول خواهد كشید كه پورسانت آن محاسبه شود و به حسابتان در بخش كاربری سایت واریز گردد!!! 

  4. رابطه بین حداقل پرداخت و سطح پورسانت ها را بررسی كنید. وقتی پورسانت محصولات پایین و حداقل پرداخت بالا باشد، دوام آوردن در سیستم تا حدودی دشوار خواهد شد. همچنین به تعداد دفعات پرداخت در طول ماه توجه كنید.
  5. به عنوان آخرین نكته، به نو و جدید بودن محصولات توجه داشته باشید یعنی اینكه تا به حال مانند آنها وجود داشته یا نه. این مورد نیز در موفقیت شما بسیار مؤثر خواهد بود. محصولات نو یعنی امكان یافتن مشتریان بیشتر نسبت به محصولات معمول.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ با مطالبی نظیر: آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، سئو SEO، بازاریابی اینترنتی، مجازی، بهینه سازی وب، اشتغالزایی اینترنتی، مطالب مفید و به روز دنیای اقتصاد و بازاریابی، بازاریابی ویروسی Viral Marketing، بازرایابی خوشه ای، کسب و کار مجازی موفق، راهکارهای تجارت الکترونیکی، مدل های کسب و کار آنلاین و آفلاین Offline Marketing، بازاریابی موتورهای جستجو، E-mail Marketing آشنا خواهید شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 16,824
  • بازدید کلی : 46,315
  • کدهای اختصاصی
    مدیریت کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی