loading...
مدیر کسب و کار الکترونیکی
صادق نهاردانی بازدید : 152 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

نتیجه تصویری برای هوش کسب و کار

راه‌اندازی و مدیریت یک کسب و کار نوپا انرژی زیادی می‌گیرد. اموری حیاتی در دنیای کسب و کارهای نوپا از قبیل خدمات مشتریان، مدیریت کارمندان، کنترل بودجه، بازاریابی و فروش توجه دائمی شما را می‌طلبد و وقت و انرژی کمی برای تمرکز روی روندهای موجود در بازار باقی می‌گذارد. با این وجود به‌روز بودن و آگاهی از فناوری و نوآوری‌های جدید برای موفقیت کسب و کار مهم است. با تقویت هوش کسب و کار و به‌روز نگه‌داشتن خود، ضمن صرفه‌جویی در وقت و شناسایی راه‌هایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندهای کسب و کار، توانایی تطبیق سریع با جریانات بازار را در خود افزایش می‌دهید.

با ۵ روش زیر خود را نسبت به تغییرات بازار به‌روز نگه دارید و هوش کسب و کار خود را تقویت کنید:

نتیجه تصویری برای هوش کسب و کار

راه‌اندازی و مدیریت یک کسب و کار نوپا انرژی زیادی می‌گیرد. اموری حیاتی در دنیای کسب و کارهای نوپا از قبیل خدمات مشتریان، مدیریت کارمندان، کنترل بودجه، بازاریابی و فروش توجه دائمی شما را می‌طلبد و وقت و انرژی کمی برای تمرکز روی روندهای موجود در بازار باقی می‌گذارد. با این وجود به‌روز بودن و آگاهی از فناوری و نوآوری‌های جدید برای موفقیت کسب و کار مهم است. با تقویت هوش کسب و کار و به‌روز نگه‌داشتن خود، ضمن صرفه‌جویی در وقت و شناسایی راه‌هایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندهای کسب و کار، توانایی تطبیق سریع با جریانات بازار را در خود افزایش می‌دهید.
با ۵ روش زیر خود را نسبت به تغییرات بازار به‌روز نگه دارید و هوش کسب و کار خود را تقویت کنید:

۱. در مجلات و روزنامه‌های اینترنتی کسب و کار مشترک شوید.

اشتراک در نشریات مختلف و مطالعه مطالب آن‌ها تا جایی که وقت شما اجازه می‌دهد می‌تواند نتایج مفیدی برای کسب و کار شما داشته باشد. مجلات و وب‌سایت‌های مفیدی از قبیل Bloomberg Business Week ،Consumer Reports ،Fast Company ،Financial Times ،Wall Street Journal ،Wired ،Small Business Trends و Inc  تنها چند نمونه از نشریات کسب و کار هستند که اخبار مربوط به آخرین روندهای کسب و کار نوپا و کوچک و مسائل مربوط به اقتصاد را پوشش می‌دهند.

اگر بیشتر از گوشی‌همراه و تبلت استفاده می‌کنید ذخیره کردن مطالب مورد علاقه‌ی خود این فرصت را به ‌شما می‌دهد تا در اوقات فراغت و یا زمان‌هایی که معمولاً در مسیر رفت و برگشت به محل کار و در وسایل نقلیه عمومی هدر می‌روند به آن‌ها دسترسی داشته‌باشید.

۲. در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

یکی از بهترین راه‌های به‌روز ماندن، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. از طریق گروه‌های LinkedIn ،Facebook ،Google Plus   ،Twitter و Pinterest می‌توانید نکاتی را با کسانی که در صنعت شما فعال‌اند رد و بدل کنید. شبکه‌های مجازی همچنین محل خوبی برای سؤال درباره‌ی روندهای در حال ظهور و یافتن بهترین روش‌های موجود برای انجام امور مربطه به کسب و کار هستند.

۳. نیم‌نگاهی به آمارهای موجود در دنیای کسب و کار داشته باشید

آژانس‌هایی مثل Bureau of Economic Analysis Census Bureau و National Bureau of Economic Research  از داده‌ها و اطلاعات آماری که می‌تواند در ایده‌یابی بر اساس روندهای موجود در آمریکا و کشورهای دیگر به شما کمک کند، گزارش می‌دهند. صفحه‌های مربوط به اخبار اقتصادی و کسب و کار خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی نیز گزینه‌ی خوبی برای این منظوراند.

۴. به انجمن‌های مختلف صنعتی که در آن فعال هستید بپیوندید

حتی اگر توان همکاری با سازمان‌های صنعتی و تجاری را ندارید، عضو شدن در یکی از آنها یا پیگیری آن‌ها می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. این گروه‌ها فرصتی عالی برای شبکه‌سازی و بررسی نحوه‌ی برخورد دیگران با چالش‌ها و ایجاد راه‌های جدید برای ارائه‌ی خدمات به مشتری هستند.

۵. از آموزش‌های رایگان موجود در اینترنت بهره ببرید

Score ، Small Business Administration و Small Business Development Center همگی مطالب، دوره‌ها، وبینار، وبلاگ و منابع دیگر آموزشی رایگان دارند که به شما در گسترش و توسعه‌ی کسب و کار خود و به‌روز ماندن در موضوعات مهم مربوط به کسب و کار کمک می‌کنند.

شما به‌عنوان صاحب کسب و کاری نوپا و کوچک قطعاً از ارزش وقت گران‌بهای خود آگاهید. پس اختصاص دادن کمی وقت برای درک روندهای در حال پیدایش در صنایع مختلف می‌تواند منافع زیادی داشته باشد. با این روش‌ها تلاش کنید تا هوش کسب و کار خود را تقویت کنید و در دنیایی که تغییرات در آن لحظه به لحظه اتفاق می‌افتد، تا حد ممکن به‌روز بمانید.

منبع | ترجمه: روزآفرین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ با مطالبی نظیر: آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، سئو SEO، بازاریابی اینترنتی، مجازی، بهینه سازی وب، اشتغالزایی اینترنتی، مطالب مفید و به روز دنیای اقتصاد و بازاریابی، بازاریابی ویروسی Viral Marketing، بازرایابی خوشه ای، کسب و کار مجازی موفق، راهکارهای تجارت الکترونیکی، مدل های کسب و کار آنلاین و آفلاین Offline Marketing، بازاریابی موتورهای جستجو، E-mail Marketing آشنا خواهید شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 16,827
  • بازدید کلی : 46,318
  • کدهای اختصاصی
    مدیریت کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی