سئو چیست؟
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:
سئو (بهينهسازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتورهاي جستجو با روشهاي غير اخلاقي نيست. آنها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايتها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبهبندي بالا، ايجاد شدهاند.
ببرهای واقعی همگی افرادی هدفمند هستند. آنها در تمام ابعاد زندگی، اهدافی را برای خود تعیین میکنند. این افراد اهداف شخصی و کاریشان را یادداشت کرده و به انواع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طبقه بندی میکنند.
گویی بعضی از افراد در تجارت چوب جادویی دارند، نه فقط به این خاطر که به پول و ثروت زیادی دست مییابند ( هرچند که این تنها دلیل خوبی است) بلکه به این دلیل که در هر کاری تاثیر مثبتی به جا میگذارند. برای ایشان تجارت نوعی لذت است. آنها سخاوتمندانه این حس خوبشان را به ما منتقل میکنند. این افراد مانند ببر هستند. گرچه تعدادشان زیاد نیست اما به راحتی میتوان آنها را از میان انبوه جمعیت تشخیص داد. آنها رهبران کارآمد و قدرتمند جنگل هستند.
واژهی بازاریابی عصبی به استفاده از علم مدرن مغز برای اندازهگیری تاثیر بازاریابی و تبلیغات در مصرفکنندگان اشاره دارد. بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) مطالعهی چگونگی پاسخ مغز انسان به تبلیغات و سایر پیامهای مرتبط با مغز توسط نظارت علمی بر فعالیتهای مغز، چشم و غیره است.
برای چند دهه بازاریابان به دنبال درک آن بودند که مصرفکنندگان به چه چیزهایی فکر میکنند و از روشهای سنتی مانند نظرسنجی استفاده میکردند. اما از آنجایی که بسیاری از تصمیمات در سطح ناخودآگاه مغز صورت میگیرد افراد خود از آن آگاه نیستند. تکنیکهای بازاریابی عصبی بر پایهی اصول علمی در مورد چگونگی تفکر و تصمیمگیری مغز است و شامل فرآیندهای مغز میباشد که ذهن خودآگاه افراد از آن آگاه نیست.این تکنیک بینش را به تصمیمات و اقدامات تحقیقات سنتی بازار اضافه میکند.
تعداد صفحات : 8