loading...
مدیر کسب و کار الکترونیکی
صادق نهاردانی بازدید : 137 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

چهار عامل اساسی بر موفقیت كسب و كار الكترونیكی موثر است كه عبارتند از: 


1- فناوری: می توان گفت كه فناوری پایه و اساس كسب و كار الكترونیكی را تشكیل می دهد و زمانی یك سازمان خواهد توانست در عرصه رقابت و كسب و كار الكترونیكی موفق شود كه زیرساختار فناوری خود را تقویت كند و از اساس فناوری كه همان اینترنت است‏، استفاده نماید.


فناوری در کسب و کار الکترونیکی،technology in  e-business

2- سرمایه: مدیر موفق در عرصه كسب و كار الكترونیكی كسی است كه زیرساختار سرمایه ای سازمان را درك كند، پول مورد نیاز برای استقرار كسب و كار الكترونیكی را با توجه به منابع سازمان تامین كند و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در زمینه كسب و كار الكترونیكی ایجاد كند. 

سرمایه در کسب وکار الکترونیکی،capital in e-business


3- رسانه: مدیر كسب و كار الكترونیكی در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده، همگرایی رسانه ای را نیز به وجود آورد.


رسانه در کسب وکار الکترونیکی


4- سیاست عمومی: مدیران ارشد سازمان ها برای آن كه در عرصه كسب و كار الكترونیكی موفق باشند، باید به زیرساختار سیاست عمومی سازمان نیز توجه داشته باشند‎؛ یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و كمك های ناشی از تغییر قوانین و مقررات كسب و كار الكترونیكی را درك كنند و به این نكته مهم پی ببرند كه اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و متقابلاَ جامعه چگونه اینترنت را متاثر می كند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی، فناوری، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال كنند كه نه تنها شركت های خاص، بلكه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهند.

 

منبع: http://iranbazar.mihanblog.com/

saeid بازدید : 203 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

در این نوشته کوتاه، هفت نکته بازاریابی کم خرج ولی بسیار موثر برای کمک به کسب و کارهای کوچک جهت یافتن مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به آنان گردآوری شده است.

1. مانند شرکت های بزرگ تبلیغات نکنید:

هدف شرکت ها و سازمانهای بزرگ از انجام تبلیغات، اشاعه نام تجاری، و ایجاد شناخت، برای آینده است. اما کسب و کارهای کوچک، توان مالی انجام تبلیغات وسیع را ندارند.

در عوض، تبلیغاتتان را طوری طراحی کنید که فروش در زمان حال اثر بگذارد. یک روش برای اینکار، آنست که همواره در تبلیغات خود، پیشنهادهای تجاری به نفع مشتریانتان ارائه کنید. این یک راه مناسب برای جلب نظر مشتریان بالقوه است.


Image result for ‫بازاریابی و کسب و کار‬‎

صادق نهاردانی بازدید : 157 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند ولی چند مورد از ان ها از همه پرکاربرد تر هستند و کاربران پارسی زبان بیشتری در آن ها یافت می شود و برای کسب و کار اینترنتی شما مناسب ترند.به عنوان مثال:

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • لینکدین
  • گوگل پلاس
  • یوتیوب
1. فیسبوک
اگر کسب و کار شما بیشتر حالت تصویری و بصری دارد از فیسبوک استفاده کنید. بیشتر کاربران فیسبوک به صفحه هایی که در آن خبری از تخفیف هست روی می آورند. فیسبوک بیشترین بازدید از طریق تلفن های همراه را دارد پس میتوان گفت که بیشتر مردم می توانند دائما در حال گشت و گذار در فیسبوک باشند و این بعنی دیده شدن چند برابری!
صادق نهاردانی بازدید : 147 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

بک لینک به پیوندهایی گفته می شود که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما متصل می شود. مثلا هنگامی که از وب سایت خود به وب سایتی دیگر پیوند می دهید، سایت مقصد از وب سایت شما یک بک لینک دریافت کرده است.

بک لینک ها یکی از موارد ارزشمند در سئو هستند که می توان گفت اگر وب سایتتان بک لینک هایی به تعداد مناسب دریافت کند و در کنار آن محتوایی بهینه از نظر سئو داشته باشد، استعداد افزایش رتبه در نتایج جست و جو را خواهد داشت.

برای روشن تر شدن اهمیت بک لینک در سئو فرض کنید شما در یک جلسه ی کاری صحبتی می کنید و 10 نفر حرفتان را تایید می کند. بعد از شما شخصی دیگر شروع به صحبت می کند و 4 نفر حرفش را تایید می کنند. حال اطرافیانتان ارزش حرف کدامتان را بیشتر می داند؟ قطعا شما! بک لینک هم همین طور است، وقتی یک وب سایت، لینک شما را در صفحه اش قرار می دهد، این کار به معنی تایید حرف شما و وب سایت شماست، یعنی بک لینک بیشتر برابر است با تایید بیشتر از وب سایت های بیشتر.

صادق نهاردانی بازدید : 160 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

همه می‌دانند که داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند کسب و کار شما را موفق سازد. عموما٬ کسب‌وکارهای کوچک بودجه نامحدودی ندارند که برای تبلیغات خود صرف کنند و از دست رفتن بخشی یا کل سرمایه‌شان به خاطر اشتباهاتی که در محاسبه و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی‌شان مرتکب می شوند می‌تواند آن کسب‌وکار را حتی به نابودی بکشاند.10-tips-for-marketing-your-business-online این که بتوانید کسب‌وکار خودتان را به دیگران معرفی کنید و برای آن بازاریابی کنید٬ نقش بسیار مهمی در موفقیت شما دارد و راه را برای رسیدن به اهدافی که تعریف کرده‌اید هموار می‌سازد. احتمالا می‌دانید که تصمیم‌گیری برای این که بودجه‌تان را کجا خرج کنید کار بسیار سختی‌است! حتما شما هم مثل من دوست دارید که بودجه‌ای که صرف می‌کنید بازده خوبی داشته باشد و چیزی را از دست ندهید! در ادامه این نوشته٬ در مورد ۱۰ روشی که می‌تواند به موفقیت کسب‌وکار کوچک شما کمک کند توضیحاتی می‌دهم.


10-tips-for-marketing-your-business-online

تعداد صفحات : 8

درباره ما
در این وبلاگ با مطالبی نظیر: آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، سئو SEO، بازاریابی اینترنتی، مجازی، بهینه سازی وب، اشتغالزایی اینترنتی، مطالب مفید و به روز دنیای اقتصاد و بازاریابی، بازاریابی ویروسی Viral Marketing، بازرایابی خوشه ای، کسب و کار مجازی موفق، راهکارهای تجارت الکترونیکی، مدل های کسب و کار آنلاین و آفلاین Offline Marketing، بازاریابی موتورهای جستجو، E-mail Marketing آشنا خواهید شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 16,816
  • بازدید کلی : 46,307
  • کدهای اختصاصی
    مدیریت کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، آموزش کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی